Korte update - Reisverslag uit Manāli, India van Mark en Mirte - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Manāli, India van Mark en Mirte - WaarBenJij.nu

Korte update

Blijf op de hoogte en volg Mark en Mirte

17 Augustus 2012 | India, Manāli

Mark is nu al vijf dagen ziekjes (uch, puf, kuch, proest, hijg) en dus kunnen we voorlopig die klimmetjes naar teveel-meter wel op onze buik schrijven. We hangen dus rond in Manali en proberen we zoveel mogelijk mail bij te werken... Over een dag of twee hopen we te vertrekken, maar dat is de laatste drie dagen al 't geval. Dus we in feite hebben we geen idee en wachten we geduldig tot Mark's lijf weer in de houding springt.

De foto's staan inmiddels wel online! Je kunt ze bewonderen op https://picasaweb.google.com/101578731403136963873/Wereldreis40India02

Volgende update is uit Leh - hopen we!
Liefs M&M

• 17 Augustus 2012 - 13:54

Henk:

doe een toverpil....

• 17 Augustus 2012 - 14:20

Mark:

de toverpillen hebben we naar huis gestuurd, en ze zijn hier niet te vinden :S

• 17 Augustus 2012 - 14:30

Sebas:

leuke foto's! lijkt me lastig zien waar je heen moet, met de bewegwijzering het het (Sanskriet?) Indiaas.

• 17 Augustus 2012 - 15:49

Sonja:

Ik heb zojuist kilo toverpillen en een heerlijk zadel opgestuurd. Ik weet niet of de pillen door de douane komen. Ik ben nu bij opa, die adviseert om Siri- blad te kauwen. Volgens ellen moet je hasselbramen gaan zoeken. Helpt ook tegen zadelpijn! Lees Puk van de Pettenflet er maar op na! En als het lijkt op ' sproenk ' ( zie Pipi Langkous), dan willen krumulee-pillen wel helpen. En anders gewoon geduld...
    Wij gaan naar t strand, t is hier bloedheet!
    Kus, ook van opa en oma en ellen, Son

• 17 Augustus 2012 - 15:56

Maaike:

Ik ben het eens met Pipi Langkous ;) Beterschap!
    Groetjes Maaike

• 18 Augustus 2012 - 00:42

Sorina:

Beterschapjes dokter! Leuke foto!